02 June, 2007

TMPSS

6月1 號晚,約左班小學同學聚會。相識左都有20年,好難得大家都重有聯絡同定期出黎食飯相聚。通常d人都會以為約出黎實係有人“派帖”之類咁既估計,但係我地一行8-10個同學仔就真係純粹聚下,談談近況咁。
我地先去尖咀天文台道既醉愛食日本野。Well,食物方面唔太物有所值,不過就人少少,同埋有電視播《溏膠》大結局,一眾師奶仔目不轉睛,加番d分。食完又轉場去Knutsford Terrace飲酒再傾,呢頭未散又約七月再聚,哈哈,唔錯唔錯!!!飲完兩支紅酒加Mocktail又轉場去IFC Red Bar join埋我兩個中學同學又嗲過。嘩,傾下傾下,傾到2點鐘人地收檔,以為大家散水,點知未夠喉,再轉戰我地屋企飲住傾,哈哈,有時即興既感覺真係無得頂。
正如鴨仔德所言,我地呢班由細已經識既朋友,大家細個已經見過對方最傻氣最天真既一面,縱使好耐無相聚,但係一見面都唔會覺得陌生,談天說地,無所不談。
好多謝各位親臨舍下食(清)左唔少擺左好耐但未過期既零食,希望我地無待慢到,期望下一次既聚會。

No comments: