01 September, 2007

好消息一籮籮

好朋友W正值轉工之際,突然收到我公司人事部電話話有offer。最特別就係我地係好友,亦做過同學,做過鄰居,就快重做埋同事,我諗唔會有咁多人有咁既緣份掛……

好友J最近換左隻好似變形金鋼既大玩具,攪到我都心郁郁……

自己份工一眨眼就做左五年,收左封信,有d Advancement,責任大左,努力努力……

煎魚出年年頭都開始Acting,要handle既case會難左,但係要進步一定要踏出自己既comfort zone,慢慢就處理到……

裝修工程都好準時,無出亂子,跟住順利裝埋電器,攪完衛生,Pack箱搬野,執野,攪掂晒,好友們可以黎House warming。

1 comment:

MW+ve said...

我早前也覺得一生人之中,很難得有這種比兄弟更兄弟的友情。