07 April, 2008

夫婦營後感

每逢有人結婚,我地通常都會祝佢地「白頭到老,永結同心」!到底我地有冇真正諗過呢兩句祝福語係乜野意思呢?

啱啱過左個三日假期,我地參加左由國際家新協會舉辦既三日兩夜夫婦營。

有人會覺得我地夫婦之間梗係「出現左問題」先去呢dcamp喇;或者有人覺得我同我老公/老婆都唔知幾好,駛乜去呢d camp。

做人做事,都係預防勝於治療好,夫婦間本來係恩愛既,去完學習完可以更加恩愛,更加了解;夫婦間開始溝通不足,就更要虛心學習同埋努力實踐,積極改善大家之間既關係。

夫婦營中一共有十對夫婦,當中有初婚的,有年長的;有用心改善的,有被迫參與的,有相敬如賓的,有貌合神離的等等;但經過三日積極的學習,導師們真心的教導和坦誠的分享,夫婦們都得到啟發,互吐心聲,關係得到改善。

一段婚姻可以「白頭到老」,但係「永結」,可以係「唔同心」,唔想同床異發夢,相對無言就要靠大家努力喇。

No comments: